ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΑΟ ΥΨΗΛΑΝΤΗ!



Θα ήθελα να σας εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α κατηγορίας και του κυπέλλου Βοιωτίας.. Επίσης θα ήθελα να σας συγχαρώ για το επόμενο βήμα σας στο κύπελλο....και εύχομαι και την νίκη σας στο επόμενο παιχνίδι....θέλω να εκφράσω την αισιοδοξία μου για την νίκη στον αγώνα μπαράζ και την επαναφορά του ΑΟ ΘΗΒΑ εκεί που του αξίζει.
Επίσης θα ήθελα να συγχαρώ έναν άνθρωπο οποίος για μένα είναι μεγάλος δάσκαλος μου τον Μάκης Μπατσιάκο που έχει δώσει την ζωή του στο ποδόσφαιρο και την διαιτησία και αυτή την στιγμή έχει προσφέρει τα μέγιστα στον φετινό ΑΟ ΘΗΒΑ για να επιτύχει τους φετινούς στόχους του! Θερμά συγχαρητήρια κύριε Μάκη Μπατσιάκο!
Η καταγωγή μου είναι από την Θήβα και για αυτό είμαι και τόσο χαρούμενος..... θα ήμαστε δίπλα σας σε κάθε σας βήμα γιατί καταφέρατε να ομορφύνετε το ποδόσφαιρο της πόλης μας!


Με εκτίμηση,


ο πρόεδρος του ΑΟ ΥΨΗΛΑΝΤΗ


ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Η μαντεψιά σου

Ο δήμιος