ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΥΛΛΙΩΤΗΣ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ!



Μετά από 9 χρόνια ενασχόλησης μου με την ομάδα της καρδιάς μου και αφού πριν λίγες μέρες επιτύχαμε και το όνειρο της ανόδου στην Γ ΕΘΝΙΚΗ κατηγορία έφτασε η στιγμή της αποχώρησης μου από την προεδρία της ομάδας. Μέσα σε αυτά τα χρόνια πέρασα πολλές όμορφες και άσχημες στιγμές που όμως έμειναν χαραγμένες μέσα μου και θα με ακλουθούν για πάντα στην ζωή μου. Είναι κρίμα κάποιοι τώρα που η ομάδα μας "δυνάμωσε" να προσπαθούν να το παίξουν συμβουλάτορες και να μειώνουν τις προσπάθειες κάποιων ανθρώπων που μάτωσαν και οικονομικά αλλά και ψυχολογικά. Δεν θα σταθώ άλλο σ’ αυτούς.... Θέλω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάστηκα αυτά χρόνια ποδοσφαιριστές, προπονητές και τα άτομα του συμβουλίου που ήταν δίπλα μου και έδωσε ο καθένας ότι μπορούσε για να φτάσει η ομάδα μας εδώ! Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που βοήθησαν την ομάδα με τις χορηγίες τους και έκαναν το έργο μας πιο εύκολο. Στις επόμενες ώρες θα ανακοινωθεί πια μέρα θα γίνει η συνέλευση της ομάδας και εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να υπάρξει συνέχεια έτσι ώστε η ομάδα μας να φτάσει ακόμη πιο ψηλά. Θα είμαι πάντα δίπλα στην ομάδα μας κι όποτε χρειαστεί θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω!!!

Η μαντεψιά σου

Ο δήμιος